пʼятницю, 14 травня 2021 р.

150 років від дня народження Василя Семеновича Стефаника

 14 травня виповнюється 150 років від дня народження Василя Семеновича Стефаника .( Верховною Радою України було прийнято постанову від 18 червня 2020 року № 732-IX «Про відзначення 150-річчя з дня народження Василя Стефаника»).


В Семенівській ЦБ організовано книжкову виставку "Володар дум селянських" присвячену українському письменнику , майстру експресіоністичної новели, громадському діячу, політику.






Віртуальна книжкова виставка


Гнідан О. Д. Василь Стефаник. Життя і творчість[Текст] : посіб. для вчителя / О. Д. Гнідан. – Київ : Радянська школа, 1991. – 222 с.



 

Горак Р. Кров на чорній ріллі [Текст]: есе-біографія Василя Стефаника / Р. Горак. – Київ : Видавничий центр «Академія», 2010. – 608 с.




Костащук, Василь. Володар дум селянських[Текст]/ Василь Костащук.-Вид. доповн./Василь Костащук.-Ужгород: «Карпати», 1968.-190с.



Василя Стефаника/ Степан Процюк.-К.: «Академія», 2010.-184с.


Стефаник В. С. Кленові листки : новели / В. С. Стефаник ; худож. Г. Якутович. – Київ : Дніпро, 1978. – 216 с. : іл., портр.


Стефаник В. С. Моє слово : новели та оповідання / В. С. Стефаник . – Львів : Каменяр, 1971. – 95 с. : іл.



Карпати, 1977. – 175 с.



Проценко, І.М. Вивчення творчості Василя Стефаника[Текст]: Посібник для вчителів/ І.П. Проценко.-К.: «Рад. Школа», 1979.-112с.

Лесин В. М. Василь Стефаник [Текст]: нарис життя і творчості / В. М. Лесин. – Київ : Дніпро, 1981. – 150 с.





WEB-БІБЛІОГРАФІЯ

 Василь Стефаник [Електронний ресурс] // Український Центр : [веб-сайт]. – Режим доступу : http://www.ukrcenter.com/Література/19653/Василь-Стефаник/Біографія. – Заголовок з екрану.

 Василь Стефаник. Біографія [Електронний ресурс] // УкрЛіб : [веб-сайт]. – Режим доступу : http://www.ukrlib.com.ua/bio/printout.php?id=289. – Заголовок з екрану.

 Стефаник Василь – життєвий та творчий шлях [Електронний ресурс] // Бібліотека школяра : [веб-сайт]. – Режим доступу : http://www.ukrtvory.com.ua/stefan1.html. – Заголовок з екрану.

 Стефаник Василь Семенович (1871-1936) [Електронний ресурс] // УКРЛІТ.ORG : [веб-сайт]. – Режим доступу : http://ukrlit.org/stefanyk_vasyl_semenovych. – Заголовок з екрану.

 Стефаник Василь Семенович [Електронний ресурс] // Вікіпедія : [веб-сайт]. – Режим доступу : https://uk.wikipedia.org/wiki/Стефаник Василь Семенович. – Заголовок з екрану.


1 коментар:

  1. я не міг би закрити свій перший дім без пана Бенджаміна Лі! Бенджамін та його команда пішли мені за цією угодою. він з легкістю впорався з моїм дуже жорстким поворотом і завжди був мені доступний, коли у мене були запитання (і в мене було багато), навіть коли він був далеко від офісу, що я дуже вдячний! він зі своєю командою впорався з багато продавців в останню хвилину і невтомно працював, щоб переконатись, що я можу закрити до закінчення терміну моєї оренди (і моєї допомоги на перший внесок). Містер Бенджамін - надзвичайно обізнаний кредитний офіцер, ввічливий і терплячий. Я пройшов кілька пропозицій щодо нерухомості до моєї остаточної покупки, і Бенджамін був там, щоб допомогти з кожною з них, часто координуючись із моїм агентом за лаштунками. я відчував підтримку протягом усього процесу. завдяки Бенджаміну та невтомним зусиллям його команди, я тепер пишаюся власником будинку! я закликав би вас розглянути питання про відпуск Бенджаміна Бріеля для будь-якої позики. пан, Бенджамін Лі контактна інформація. через WhatsApp + 1-989-394-3740 електронною поштою - 247officedept@gmail.com

    ВідповістиВидалити