четвер, 22 червня 2023 р.

22 червня – День скорботи і пам’яті жертв війни.




Цього дня почалася нова фаза Другої світової війни на території сучасної України та інших країн. Згідно зі статистикою, у ній загинуло близько 20% наших земляків. День пам'яті був створений 2000 року указом президента України Леоніда Кучми.
Та, нажаль, це не просто 84-річниця початку війни, яка, здавалось, вже ніколи не прийде на наші землі. Це 484 день російської агресії проти України. Та ми віримо, що перемога вже поряд!
З повагою, скорботою і болем в серці дякуємо вам, хто віддав своє життя за майбутнє України.
Що таке Україна?-
Я спитав журавля.
- Працьовита країна,
Там багата земля!
Я спитав у лелеки?
- Де найкращі поля?
- Облітав я далеко,
Краще наших нема!
Я спитав у синиці?
- Де смачніша вода?
- В Українських криницях,-
Відповіла вона.
- Хто найкраще співає?-
Я спитав солов"я.
- Та хіба ж ти не знаєш?!-
УКРАЇНА МОЯ!!!!!
Автор Андрій Мудрий
В приміщенні бібліотеки діє книжкова тематична викладка "Пам'ятаєш, земле, сорок перший рік?..", запрошуємо читачів та читайликів на знайомство з книгами.

Немає коментарів:

Дописати коментар