вівторок, 11 лютого 2014 р.

Ми за здоровий спосіб життя


10 лютого в центральній районній бібліотеці для дорослих з учнями 9 класу НВК №1, класний керівник Чорнобай Л. М., відбулося чергове засідання клубу «Підліток і закон». 
Тема засідання - «Ми за здоровий спосіб життя». 
 На засідання були запрошенні: оперуповноважений групи кримінальної міліції в справах дітей Семенівського РВУМВС України майор міліції Копорх В. В, працівник РВУ МВС Сімонькіна Н. А., фахівці із соціальної роботи районного центру соціальних служб для сім’ї дітей та молоді Чернета Т. М., Палій С. А. 
 «Найцінніше, що має людина – це здоров’я! Та воно не існує саме по собі, воно не дається на все життя, не є постійним і не замінним. Воно потребує турботи та рівноваги протягом всього життя. А чи знаєте ви, як саме треба піклуватись про здоров’я? І взагалі, що ви знаєте про здоров’я і  про те, як треба підтримувати себе у формі? Що таке шкідливі звички та як з ними боротися? Який вплив мають на здоров’я куріння, алкоголь, наркоманія?
Пропонуємо Вам з’ясувати це, прийнявши участь у нашому літературно – пізнавальному конкурсі «Я здоров’я бережу, сам собі допоможу». 
 Так в ігровій формі розпочали захід ведучі Мартус О. О. та Безсмертна Л. О. Ведуча Безсмертна представила журі та оголосила правила гри. Було створено дві команди «Спортсмени» та «Будьмо здорові», які складались з шести чоловік у кожній. Команди вибрали своїх капітанів. Капітани оголосили назву та девіз своїх команд. 
Діти прийняли участь у грі «Розрізни», в змаганні «Малюємо разом», в вікторині «Так чи ні?» та конкурсі капітанів « Скрепка». 
 Конкурс пройшов енергійно та емоційно. Учні продемонстрували свої знання, винахідливість, кмітливість та просто отримали задоволення.
По підсумках журі перемогла команда «Спортсмени». 
 Захід продовжила Копор В. В. Вона звернулась до учасників заходу: «Своє здоров’я кожен тримає у власних руках. І тільки
від вас самих залежить, якими ви будете. Кожного дня все більше молоді обирають здоровий спосіб життя, спрямовують зусилля на збереження та зміцнення свого здоров’я. Адже здорова людина – це справжній сучасний еталон краси». Також Вікторія Вадимівна навела приклади негативних вчинків, які були здійснені неповнолітніми під впливом шкідливих звичок в нашому селищі. 
 Як підсумок засідання клубу, із заключним словом до присутніх звернулась директор бібліотеки Яковенко К. О.:
 «Діти! Ми з вами живемо у правовому суспільстві, де необхідні правові знання. Всі права передбачені в основному законі нашого життя, Конституції України. Будь – яка людина може потрапити до ситуації і не знаходячи виходу скоює правопорушення. Отже щоб цього не сталося треба знати права і дотримуватись їх у житті. Мета сьогоднішнього засідання застерегти вас від шкідливих звичок, які караються законом. Запам’ятайте назавжди куріння, алкоголь,наркотики це все смертельно небезпечне зло. Ніколи, ні під яким приводом, не починайте приймати їх. Там де алкоголь, наркотики там завжди біда і нещастя. Живіть своїм повноцінним життям, бережіть своє здоров’я, займайтесь спортом. Все у ваших руках, якщо ви будете здоровими, сильними, незалежними і будете сміливо йти вперед – майбутнє за вами. Здоров’я вам, успіхів у навчанні, знаходити вірний вихід з ситуації, не скоювати правопорушень.










Немає коментарів:

Дописати коментар