пʼятницю, 12 жовтня 2018 р.

Чураївна української пісні





12 жовтня в Семенівській ЦРБ відбувся літературно-мистецький вечір «Я вдячна всім, хто вимолив мене у Бога» присвячений світлій пам’яті славетної співачки - Раїси Опанасівни Кириченко.
Народилася вона 14 жовтня, на Покрову Пресвятої Богородиці. Захід відбувся напередодні   Дня Українського козацтва та Дня захисника ́ України.
Раїсу Опанасівну називали найвідомішою козачкою України, берегинею пісенної душі нашої Землі. Захід проведено для широкого кола користувачів.

Ведучі - Л. Безсмертна та З. Іващенко.  Пісні виконував  жіночий вокальний ансамбль «Чураївна керівник Тетяна Трембач, муз. керівник В. Новохацький. А також звучали у записі пісні у виконанні Р.О. Кириченко - «Хата моя, біла хата», «Доля у нас – два крила», «Я вдячна всім» та відеозапис пісні «Звучи рідна мово» у виконанні Н. Шинкаренко. Директор Л.Шумейко подякувала за організацію та проведення  заходу всім учасникам, привітала з наступаючими святами Днем Покрови Пресвятої Богородиці, Днем Українського козацтва та Днем захисника України. Побажала міцного здоров’я, життєвого оптимізму, щастя, миру, добробуту та родинного благополуччя!
Учасники заходу переглянули книжкову виставку «Чураївна української пісні».











Немає коментарів:

Дописати коментар