Престиж бібліотечної професії і бібліотеки в цілому багато в чому залежить від рівня професійної майстерності співробітників. Безперервна бібліотечна освіта є шляхом до справжнього професіоналізму. Працівник, який дійсно хоче бути фахівцем своєї справи, повинен навчатися та займатися самоосвітою з моменту обрання професії.
Бібліотека, відчуваючи на собі зміни у суспільстві, поступово трансформується. Спостерігаються нові тенденції щодо задоволення інформаційних запитів населення. Позитивну
оцінку діяльності бібліотек дають нові форми роботи з різними категоріями користувачів. Про це йшла мова на семінарі-тренінгу "Сучасні підходи до обслуговування різних вікових груп користувачів", що відбувся 24 жовтня 2014 року, згідно плану.
ПЛАН
1. Публічна бібліотека та користувач: грані спілкування.
10-00 - 10-40
Доповідь: Директор ЦРБ Яковенко К.О.
2. Інформація бібліографічної діяльності сучасної сільської бібліотеки
10-40 - 11-00
Консультація: провідний бібліограф Іващенко З.С.
- Сучасні форми і методи роботи з користувачами.
10-40 - 11-00
Співдоповідь: провідний методист Петулько Р.Ф.
3. Духовний світ та читацькі запити сучасної молоді
11-00 - 11-30
Консультація: бібліотекар по обслуговуванню юнацтва Безсмертна Л.О.
Методичні рекомендації: бібліотекар районної бібліотеки для дітей Шумейко Л.Г.
Сучасні форми 12-00 - 13-00
Обідня перерва
Міні -тренінг: Ефективне спілкування, досягнення успіху
Групи бібліотекарів та підприємців
- Мета міні-тренінгу: Розвиток професійної компетентності, підвищення якості спілкування.
Світлини:
Немає коментарів:
Дописати коментар