пʼятницю, 2 січня 2015 р.

ВИДАВНИЧА ДІЯЛЬНІСТЬ із серії "Знатні й знані мої земляки"

«ДОСЛІДНИК БОЖОЮ МИЛІСТЮ»

до  80 річчя  від дня народження М. Шудрі



«Дослідник Божою милістю» : бібліографічна розвідка /  80 років від дня народження М. Шудрі, письменника-земляка [автор-укладач  З.С. Іващенко]/ Семенівська центральна районна бібліотека. - Семенівка, 2015.- 24с. -  (серія «Знатні і знані мої земляки»)
Посібник підготовлено до ювілейної дати за змістом:  Життєвий шлях; Творча спадщина; Розповіді про нього; Бібліографічний огляд літератури; Присвята М.Шудрі. Для сільських бібліотек  та краєзнавців.Письменник, поет, журналіст, кінодраматург, педагог  і наш земляк Микола Архипович Шудря народився 5 січня 1935 року в селі Веселий  Поділ Семенівського району  у хліборобській родині.


«Я – Шудря: той, хто доглядав лан, сіяв пшеницю, молотив для людства хліб. Мій рід, од часів Трояню й до сьогодення, справді не має переводу; він – невмирущий, бо мудрий  і працьовитий. Я – це Полтавщина, Трипілля, Кубань, Причорномор’є, Месопотамія, Індія… Це все – історична праУкраїна, від краю до краю: з Карпатського нагір’я до Підкавказьких станиць, од Білої Русі до Чорноморських узбереж…Скрізь, де на Багат-вечір готують кутю – ритуальну кашу із пшеничних зерен»,   ( із нарису «Кутя тисячоліть»).


       Микола Шудря – лауреат Державної премії України імені Т. Г. Шевченка (1991) та премії Спілки журналістів України «Золоте перо» (1986, 1990), заслужений діяч мистецтв України, член Національних спілок журналістів і кінематографістів України.

      М. А. Шудря відомий як автор сценаріїв близько 100 фільмів, знятих на «Укркінохроніці» («Сергій Подолинський» (1969); «Долаючи земне тяжіння» (1970); «Відкрий себе» (1972, у співавторстві); «Тарас» (1989, у співавторстві); «Три храми на долоні» (1989)); кінонарисів («Карби вічності»; «Одвічна жарина»; «Співучі джерела»; «Живе в Міжгір'ї художник»; «Мій давній, добрий, невтомний, найбільший, найменший друг» та інших) та багатьох телепередач.

Немає коментарів:

Дописати коментар