четвер, 28 квітня 2016 р.

Засідання клубу "Підліток і закон"


«Здорові звички, чи життя в своє задоволення?»


28 квітня в Семенівській районній бібліотеці відбулося чергове засідання клубу «Підліток і закон».
Тема засідання «Здорові звички, чи життя в своє задоволення».
В заході  взяли участь члени клубу, учні 9 класу (класний керівник А.Г. Підгорна) Семенівського НВК№1 та провідний спеціаліст Семенівського районного центру служб для сім’ї та молоді К.М. Ніколенко.
Мета заходу :негативне ставлення до алкогольних напоїв, тютюнокуріння та наркотиків, розвивати уявлення про їх шкідливість; бажання і вміння вести здоровий спосіб життя, критично ставитися до своїх негативних вчинків; формувати вміння володіти собою; спонукати учнів до роздумів: вибір залежить від тебе самого.

Обладнання: афоризми та вислови: «Люди не помирають. Вони вбивають себе самі» (Сенека); «Здоров’я – дорожче за золото» (В.Шекспір); «Наркоманія – це багаторічна насолода смертю» (Ф.Моріак); «Пияцтво-це добровільне божевілля»(Аристотель), книжкова виставка «Шкідливі звички – шлях у безодню». Захід розпочала ведуча О. Мартус. Вона запросила всіх учасників до активної , щирої, відвертої розмови, адже  сьогодні особливо гостро стоїть проблема виховання здорової молоді. Всі добре знаєють, що здоров'я - найбільша людська цінність, яку, на жаль, багато людей починають цінувати та берегти, вже втративши значну частину цього скарбу, підпущеного нам природою. Без здоров'я немає щастя. Іноді учні навмисно все роблять для того, щоб загубити своє здоров'я. Вони набувають поганих звичок, які негативно впливають на них і яких потім не можуть позбутися, але спочатку вони про це не думають і хизуються перед друзями.. Та тільки чим? Не дуже приємно і навіть шкода дивишся на таких дітей, знаючи, що через деякий час вони почнуть хворіти і втрачатимуть своє здоров'я. У них уже виробляється звичка.
В ході спілкування учні активно відповідали на запитання  тест-вікторини   « Чи знаєш ти про вплив тютюнового диму? , заповнили анкету «Моє життя без алкоголю», розглянули  11 правил здоров’я,  отримали змістовні відповіді на поставлені запитання та переглянули книжкову виставку.




Немає коментарів:

Дописати коментар