неділю, 24 квітня 2016 р.


           Шановні користувачі
Семенівська центральна районна бібліотека  поповнила свій фонд книгами Дар'ї Донцової.


Запрошуємо відвідати нашу бібліотеку та  безкоштовно почитати романи, примадонни  детективу.


До вашої уваги рекомендаційний анотований
 список творів
84.4РОС6          Донцова, Д. А. Завещание рождественской утки [Текст]  Дарья Донцова. -М.:Эксмо, 2014.-   320с.


Анотація:
І чому я, Віола Тараканова, не вмію говорити «ні»? Зазвала мене в гості начальниця піар-відділу видавництва, що випускає мої книги під псевдонімом Аріна Віолова, і ось уже я з коробкою піци під пахвою стою біля її будинку. Двері були відчинені, а будинок - ... порожнім Раптом я побачила у вікно, як непритомну Віру забирає на своєму плечі ... перевертень! Мене, звичайно, переконали, що це просто еротичні ігри, але на наступний день Віру виявили мертвою! Вона загинула в ніч на п'ятнадцяте грудня, і з'ясувалося: вже третій рік поспіль в цей зовсім не червоний день календаря хтось вбиває жінок, яких об'єднує одна прикмета - очі різного кольору. Таких досі вважають відьмами! Слідство веде мій колишній чоловік Олег Купрін, тому дізнатися все раніше його для мене справа честі! Але спочатку треба виконати незвичайне прохання видавництва - допомогти моєму вірному фанату Зарецькому Івану. Він хоче заздалегідь організувати ... свої власні похорони!

84.4РОС6          Донцова, Д. А. Ужас на кр
ыльях ночи  [Текст]  Дарья Донцова. -                М.:Эксмо,2014.-   318с.

Анотація:
Я, Віола Тараканова, несподівано для себе опинилася в маленькому котеджі, який люб'язно зняв для мене Іван Зарецький, новий господар видавництва, де виходять мої книжки. Тут все прекрасно, крім балакучої домогосподарки Свєти та дивних сусідів Владикіна: глава сім'ї Ірина Петрівна з ранку до вечора ганяє своїх домочадців, змушуючи їх будуватися по струнці! Спілкуватися з ними у мене не було ні найменшого полювання, проте в один непрекрасний день нам зі Світланою довелося викликати для Ірини Петрівни «Швидку». На жаль, жінка померла, як виявилося, у неї були проблеми з серцем. Але чому тоді до мене під виглядом поліцейського з'явився приватний детектив Федір Леонов? .. Я поки не знала, що розслідування ми з ним будемо вести разом, я знайду сюжет для нового роману, а ще мені доведеться навчитися керувати садово-городнім роботом «Ємеля Премудрий », забутим у мене представниками магазину сільгосппродукції! Ох і смикнув мене чорт погодитися рекламувати їх товари!

84.4РОС6          Донцова, Д. А. Сбылась мечта бегемота [Текст]  Дарья  Донцова. -                    М.: Эксмо, 2014.-   320с.
Анотація:
Ніколи не знаєш, де знайдеш, де втратиш! Тетяна Сергєєва на власних антресолях виявила якісь дивні речі, в тому числі рожеве манто немов на бегемота! Може, це натяк, і їй пора схуднути? Але морочитися дієтою колись! Юрій Мамонтов попросив розслідувати загибель його дружини. Ольга нібито викинулася з вікна, проте Юрій запідозрив, що дружину вбили. Почавши пошуки знайомих Ольги, Тетяна вийшла на коменданта студентського гуртожитку. І та розповіла їй таке! Виявляється, в інституті, де вчилася Мамонтова, накрили цілу терористичну організацію, і Ольга була її членом! Тоді справу вдалося зам'яти, але тепер воно, схоже, знову виплило на світло. Інакше чому комендантша раптово вирушила в інший світ так само, як і Ольга? На це питання Танюша точно знайде відповідь, а ось як з'ясувати, звідки на її антресолях взялося рожеве манто на бегемота і ласти з пустелі Каракуми?

84.4РОС6          Донцова, Д. А. Магия госпожи метелицы [Текст]  Дарья Донцова. -             М.: Эксмо, 2015.-   318с.
Анотація:
Я, Віола Тараканова, працюю в школі і терпляче сію розумне, добре, вічне, ось тільки сходів поки не дочекалася ... Питаєте, як мене сюди занесло? Дуже просто - постарався закоханий в мене Іван Зарецький, новий власник видавництва, де друкуються мої книги. Насправді я - учасниця телепрограми, в якій зірки влаштовуються на роботу в Непафосна місце і намагаються уникнути викриття. Мене занесло в храм освіти, і я - основний претендент на перемогу! Ось тільки реаліті-шоу несподівано прийняв кримінальний оборот - вбили директрису, а слідом за нею бібліотекарку. Зарецький миттю зметикував, як скористатися цим сумним обставиною, і вмовив теленачальства ускладнити мою задачу: я повинна розкрити цей злочин! Але він, схоже, переоцінив мої сили, адже вести розслідування в жіночому колективі все одно що стрибнути в кошик зі зміями!


84.4РОС6          Донцова, Д. А. Продюсер козьей морды [Текст]  Дарья
            Донцова. -М.: Эксмо, 2008.-   384с.
Анотація:
Ось так новини! Івану Подушкіну потрібно міняти своє благородне ім'я, та не просто на звичайну прізвище, а на вже дуже благозвучне Задуйхвост ... І все це через те, що довелося джентльменові приватного розшуку покинути свою господиню Елеонору, яка образила його тим, що повірила неправдивим злим наклепам ... Уявити неможливо, але до неї прийшла Варвара, якій від роду всього-то п'ятнадцять років, із заявою про те, що саме Іван - батько її однорічної дочки ... Це вже ні в які ворота не лізе! Тому Ваня пішов, та ще й гордо - пішов у чому був, навіть паспорт не взяв. З горя він напився, прокинувшись наступного ранку у братів-циркачів Мореллі, які і зробили новий паспорт. А ще й зробили його конферансьє, продюсером і каталою одночасно ... Іван навчився обігравати разом з мавпою Мімі в покер дурнів ... Але, незважаючи на улаштованість життя, хочеться Вані реабілітувати власне добре ім'я і він намагається знайти Варю і дитини, попутно вийшовши на якийсь центр під назвою «Марія». Тут з дітьми відбуваються дуже дивні речі ... Але мало того, виявляється центр був заснований ... ким би ви думали? Іваном Павловичем Подушкін! Це просто тезка або в гру вступив самозванець? Це і належить тепер з'ясовувати.
84.4РОС6          Донцова, Д. А. Шуры – муры с призраком [Текст]  Дарья Донцова. -                 М.: Эксмо, 2015.-   320с.
Анотація:
В офіс детективного агентства звернулася Лаура Кривоносова і попросила мене, Євлампія Романова, розшукати її зниклого чоловіка. Тут же з'ясувалося: Микита Обжорін знаходиться ... в морзі. Він на смерть збив пішохода і застрелився прямо на місці події. Все, здавалося б, ясно. Але не тут-то було! Через кілька днів мій начальник Володя Костін повідомив, що подруга знайшла Лауру в квартирі мертвою і найняла нас розслідувати обставини її смерті. Справа виявилася надзвичайно заплутаним, а я ще вирішила поекспериментувати із зовнішністю ... Загалом, я мало не наламала дров, але все-таки з честю розплутала клубок загадок. Додатково до всього я стала зіркою Інтернету, тепер мене всюди впізнають, шанувальники просять автографи і вважають самої авангардної моделлю ...

84.4РОС6          Донцова, Д. А. Белочка во сне  и на яву [Текст]  Дарья 
Донцова. -                    М.: Эксмо, 2013.-   352с.
Анотація:
Варто було мені, Євлампія Романова, відвести прийомну доньку Кицьку на ранок в костюмі білки, як тут же трапився форс-мажор: місцевий п'яниця прийняв її за легендарну "білочку" і мало не відправився на той світ від жаху. Дурне пригода зовсім недоречно: адже мене чекають на новому місці роботи! Так-так, тепер я - секретар дизайнерського бюро. Природно, зовсім не любов до красивих інтер'єрах привела мене туди, а нове розслідування. Моя знайома Олена Гвоздьова впросила допомогти її дочки Насті, яку звинуватили в крадіжці шалено дорогого кільця у господині бюро Ніни Зуєвої. Занадто багато в цій справі нестиковок, створюється враження, ніби Настену підставили. Але кому і навіщо це потрібно .. Ледве влаштувавшись на службу, я поїхала до клієнта? - Грубіянів і самодур Фоміну. І в той же вечір його виявили мертвим! Ох і дивні речі кояться в цьому бюро, тепер ні за які пряники не піду звідси, поки у всім не розберуся!

84.4РОС6          Донцова, Д. А. Стриптиз жар-птицы [Текст]  Дарья Донцова. -М.: Эксмо,2008. -   347с.
Анотація:Як же добре і спокійно відпочивала я на дачі! Вже що не кажіть, а я, Віола Тараканова, не вмію будувати своє життя таким чином, щоб все було розмірено і спокійно - в ній обов'язково, але щось таки трапиться ... Ось варто було приїхати до подруги, як та потрапляє у халепу - випадає з вікна мансарди. Хоча, мало схоже, щоб вона дійсно самостійно взяла і ось так от випала - швидше за все, хтось їй допоміг. Але кому і навіщо знадобилося розправлятися з Даною .. Кому могла вона перешкодити .. Та ще й купа питань і дивацтв -? То пташки отруйні, то самогубство сільської вчительки, то плітки якісь неймовірні ... Суцільні питання, відповіддю на які стане дуже і дуже давня історія ... Хто б міг подумати, то в шафі у сусідів може виявитися така величезна кількість скелетів!

84.4РОС6          Донцова, Д. А. Три желания женщины-мечты      [Текст]  Дарья Донцова. - М.: Эксмо,2008. -   347с.
Анотація:

Сюжети нових романів письменниці Ірини Віолова, відомої як Віола Тараканова, тривожать душу не тільки величезній кількості читачів, але ще і зацікавлюють увагу кінорежисерів, які і вирішили зняти черговий серіал за мотивами захоплюючих іронічних детективних історій. Але на це раз знімальна бригада відмовилася зніматися без участі самої письменниці і вимагала обов'язкової присутності на знімальному майданчику Віоли, на що жінка погодилася з радістю.

Немає коментарів:

Дописати коментар